Opinia użytkownika: Klient_Qfrm
Dotycząca firmy: Claire's
Treść opinii: Byłam ostatnio na przekłuciu ucha, obsłużyła mnie bardzo miła młoda dziewczyna,za 3 dni byłam z córką w tej samej sprawie. Pracownica już inna,starsza i opryskliwa. Chciałam wykonać dokładnie tą samą usługę za którą zapłaciłam 65 zł parę dni wcześniej, ale u tej Pani już 105 zł. Wciskają na siłę płyn do dezynfekcji ucha na którym nie ma nawet krzty składu,człowiek nawet nie wie czym by się polewał. Oczywiście wcześniej inne były w cenie,ale się skończyły według Pani i obowiązkowo muszę kupić za 40 zł (bardzo możliwe że to woda z 2 kroplami spirytusu :D),nie dopuszczalne jest aby sprzedawać produkt "medyczny"bez składu na etykiecie.Finalnie zrezygnowałam i poszłam do innego salonu, a do sklepu należało by podesłać odpowiednie służby aby się temu przyjżały