Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: W dniu 22.10.2019 po godzinie 17 chciałem dokonać zakupu w Bricomarche w Gnieźnie .Między innymi chciałem nabyć czujnik gazu. Ponieważ jakoś nie mogłem go znaleźć podszedłem do pracownika tego sklepu , starszy osobnik, z zapytaniem gdzie tego szukać. Uzyskałem opryskliwą odpowiedź " czemu wszyscy przychodzą się pytać o coś co jest w innym miejscu". gdybym wiedział gdzie jest to bym się nie pytał. Dalej opryskliwie mi tłumaczy że czujnik ten jest na prąd to w dziale elektrycznym. Odpowiadam że byłem tam i tego nie zauważyłem. Dalej opryskliwie " bo nie umie pan szukać ". Odpowiadam mu jak nie chce się panu iść to nie. Machnął na mnie ręką mówiąc no choć już pan. Byłem już na tyle zdenerwowany tym aroganckim zachowaniem, że mówię nie już dziękuję, nie mam ochoty na robienie zakupów w tym sklepie. Nie to nie padła odpowiedź. Wyszedłem ze sklepu zniesmaczony i dokonałem zakupu gdzie indziej. Mówi się że kto pyta nie błądzi, widać że w tym bricomarche ta zasada nie obowiązuje.