Opinia użytkownika: Klient_Pplj
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Usiłowałam otworzyć konto bankowe objęte promocją, formularz wypełnia się na stronie Banku, w celu identyfikacji klienta wymagana jest wizyta w oddziale. Pomimo prawidłowo wypełnionego formularza w Oddziale uzyskałam informację, że mają błąd techniczny, muszę odczekać do następnego dnia roboczego aby dać Bankowi czas na usunięcie usterki technicznej, a następnie ponownie wypełnić formularz w internecie i udać się do ich placówki w celu identyfikacji. Zrezygnowałam z ich usług. Pracownica Banku była miła, dostałam propozycję zrobienia kawy/herbaty. Nie znała produktu, w celu upewnienia się kontaktowała się i ich infolinią. Do ubsługi klientów przygotowane są wydzielone "pokoiki", prosiłam o zamknięcie drzwi (placówka mieści się w hałaśliwej galerii handlowej), było to jednak niemożliwe, bo obsługa jednoosobowa.