Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_P3AD

Dotycząca firmy: Hydromont Całodobowe Pogotowie Hydrauliczne

Treść opinii: Ku przestrodze: Awaria grzejników (nie grzeją, w jednym woda cieknie z głowicy i odpowietrzacza). - ok. 9 dzwonię, pan poinformował, że będzie "po obiedzie" - dzwonię o 14, pan mówi, że będzie za 3h - dzwonię o 18, słyszę "40min i jestem u pana" - o 19:30 napisałem, że jest niepoważny i ma nie przyjeżdżać, od razu telefon, że będzie za 10min - przyjechał po pół godziny, bo "pomylił bloki" - nie wziął narzędzi "masz pan młotek, śrubokręt, wkrętak, drabinę?" - moimi narzędziami rozkręcił prawidłowo działające pokrętło od grzejnika i nie złożył (leży tak rozgrzebane do teraz) - w drugim grzejniku kazał mi rozkręcić kurek, bo "nie wziął okularów!" - poszedł wreszcie do samochodu i przyniósł włosie i dwa klucze - uszczelnił głowicę włosem (jedyna pożyteczna rzecz, którą zrobił) - odpowietrzacz - stwierdził, że wymieni ale nie dzisiaj, bo "już ciemno i w aucie nie znajdzie części" - umówiliśmy się na pojutrze, że kupi i przyjdzie wymienić - zażyczył sobie 200zł - powiedziałem, że za to czekanie i nie wykonanie pełnej usługi tyle mu nie dam - ze złością zjechał do 150zł (nie wystawił żadnego rachunku), poszedł i przestał odbierać telefon. Grzejniki dalej zimne. Oceńcie sami, czy to jest dobrze wykonana robota.