Opinia użytkownika: Klient_B1s6
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: W dniu 16.11. 2019 zamówiłam telefonicznie 4 duże pizze z dostawą w dniu kolejnym 17.11 o godz. 10.00 na ważne spotkanie służbowe w Katowicach. Zostałam poinformowana, że zamówienie zostało przyjęte i bez problemu zostanie zrealizowane. O godz. 9.45 (czyli 15 min przed planowana dostawą pizzy) w dniu 17.11.2019 zostałam poinformowana, że zamówienie dotrze do mnie o 12.15, ponieważ kuchnia restauracji jest czynna od godz. 10.30 oraz że jest to bardzo duże zamówienie. Przypominam, ze zamówiłam tylko 4 pizze. Osoba kontaktująca się ze mna nie zaproponowała rozwiązania zaistniałej sytuacji. Kiedy sama zapytałam, manager zaproponował mi zniżkę w postaci 5 zł od wartość zamówienia - 105 zł. Niestety zniżka nawet w postaci tej niskiej kwoty nie została uwzględniona na paragonie i zostałam zmuszona do zapłacenia całej kwoty. Nigdy więcej nie odważę się ponownie skorzystać z usług tej firmy. Zostałam postawiona w bardzo niekomfortowej sytuacji. Jedzenie zostało dostarczone z ponad 2 h opóźnieniem, musiałam tłumaczyć się z tego powodu przed współpracownikami, a część z nich nie mogła skorzystać z poczęstunku z powodu tak dużego spóźnienia. Najgorsze, że firma nawet nie starała się wybrnąć z tej sytuacji.Brak jakiejkolwiek propozycji rozwiązania problemu. Zachowanie managera było bardzo nieprofesjonalne. Jedyne czego najadłam się podczas korzystania z usług pizza hut to wstydu.