Opinia użytkownika: zaq12wsx
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Robiąc zakupy w biedronce udałam się do kasy stałam w bardzo długiej kolejce około 15 minut. Otwarte były dwie kasy i przy obu kasach kolejki były podobnej długości ja byłam 9 osobą w kolejce i gdy w końcu po 15 minutach doczekałam się i byłam już przy kasie, kasjerka obsłużyła klienta stojącego przede mną a mi kazała przejść do kasy obok i ponownie stanąć w jeszcze dłuższej kolejce ponieważ ona teraz idzie na przerwę. Powiedziałam że czekałam w kolejce już 15 minut w wózku mam tylko kilka rzeczy i nie chcę marnować czasu na ponowne stanie w kolejce. Kasjerka z grymasem na twarzy i wielkim niezadowoleniem powiedziała, że nic jej to nie interesuje bo ona już od 7 godzin siedzi na kasie i przerwa też jej się należy. Szanowne kierownictwo tego sklepu miejcie szacunek do klientów dzięki którym macie prace. Opisana wyżej sytuacja nie jest jednorazowym występkiem bardzo często ze strony tej akurat kasjerki są ciągle problemy. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)