Opinia użytkownika: Klient_LV47
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Po pierwsze, niestety Luxmed robi się drugim NFZ-em. Do specjalisty można się nie dostać miesiącami. Nie mówię, że do wszystkich, ale gastrolog, czy endokrynolog np. - porażka. Po drugie, gdy już dostanie się zgodę na odbycie wizyty w innej placówce, to nigdy nie ma się pewności, że poniesione koszty zostaną zwrócone. Infolinia daje zgody jak leci a dział zwrotu kosztów banuje niektóre wypłaty, bo np. przekroczyło się limit wizyt w ramach abonamentu. Gdy infolinia wydaje zgody na wizyty w innych placówkach, nie sprawdza, czy koszty za wizytę będą zwracane, więc wydaje zgody jak leci a potem na końcu pacjent zostaje z poniesionymi kosztami, bo dział zwrotów odrzuca te wnioski. Oprócz tego odsyła się pacjenta do Infolinii w celu sprawdzenia limitów wizyt a Infolinia mówi, ze nie ma takich informacji i koło się zamyka. Pacjent zostaje z dodatkowymi kosztami a Luxmed rozkłada ręce. Niestety gorąco odradzam. Nie dość, że w ostatnim półroczu oczekiwania na specjalistów baaaardzo się wydłużyły, do tego na Infolinii jest duża dezinformacja. Nie można wierzyć w słowa konsultanta, bo rozmawiając z kolejnym dowiemy się czegoś zupełnie innego a pacjentowi trudno jest zweryfikować te informacje. Często na miejscu w placówce dopiero się okazuje,ze trzeba było się w jakiś sposób przygotować do badania a na infolinii tego nie powiedzieli lub nawet wprowadzili w błąd, ze nie trzeba było się przygotowywać. Na końcu niestety za to wszystko płaci pacjent, swoim czasem, ale i tez pieniędzmi, nie mówiąc już o nerwach.