Opinia użytkownika: Klient_hfcm
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Przestrzegam innych przedsiębiorców. Nie podpisujcie z nimi umów handlowych bo tylko stracicie w oczach swoich klientów. Czekam już kolejny tydzień aby wysłać do naprawy gwarancyjnej sprzęt mojego klienta.Dystrybutor wybrał współpracę z DPD nieświadom ich olewczego podejścia do biznesu. To już czwarte wznowienie zlecenia bo po interwencji telefoniczne kolejne zostały samowolnie anulowane przez DPD.Skarga też nie pomaga. Można rozmawiać jak ze ścianą. Jako gwarant zapewniam swoim klientom naprawę lub wymianę wadliwego sprzętu w terminie 14dni,z czego 6dni już minęło na czekanie na kuriera. Wczoraj Pani na infolinii zarzekała się że na pewno kurier pojawi się do g.14 i sprawę ostatecznie zamykamy. Czekałem do 18tej nawet nikt nie napisał,zadzwonił. FIRMA DPD TO FIRMA KRZAK BEZ ZAPLECZA KOMPETENTNYCH LUDZI I ORGANIZACJI KORPORACYJNEJ. PEWNIE LADA MOMENT OGŁOSZĄ UPADŁOŚĆ.