Opinia użytkownika: Klient_1JaC
Dotycząca firmy: AGRYŚ
Treść opinii: Obsługa zwija się jak w ukropie, tak sprawnej obsługo dawno nie spotkałem, wprowadzenie płatności kartą i Blik w końcu rozładowuje nagminy problem z brakiem by wydawać. ... Niestety - chyba zwolniła się posada KONTROLERA JAKOŚCI bo jeszcze 4 lata temu cała moja rodzina się u Państwa zaopatrywała w wyroby na Święta, a może zatrudniliście PAŃSTWO ekonomistę nie mającego pojęcia o tradycyjnej recepturze. Trudno się domyślać. FAKT jest taki, że każdemu z moich ZNAJOMYCH przed Świętami odradzam jakiekolwiek zakupy. Dlaczego? dlatego, że polecałem je szczerze 4 lata temu, ale to co sprzedajecie Państwo pod tą samą nazwą tuż przed świętami ... to smakuje jak "golonka i flaki oraz inne przysmaki razem". Zapraszam do kontaktu marnaj @ go2. pl ... Moja ocena nie jest po to by zaszkodzić Firmie, wciąż u nich robię zakupy, ale zależy mi by właściciel zapoznał się z informacją zwrotną Klienta.