Opinia użytkownika: Klient_Uis2
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Będąc dnia 14.10.'19 w oddziale Fielmann, usilnie starałem się o zakup okularów dla mojej may do czytania... Parę godzin wcześniej rozmawiałem telefonicznie z oddziałem i byłem zapewniany, że bez problemów okulary dzisiaj otrzymam. zjawiałem się w oddziele w Katowicach i na progu już byłem zgaszony. kierowano mnie ponownie do okulisty, gdyż mama moja przechodziła w marcu 2019 zabieg zaćmy...Po paru wizytach kontrolnych, lekarz zapewniał mnie,że zabieg przeszedł pomyślnie i mogę po 3 miesiącach iść do optyka po okulary..Panie w Fielmann zmieniły tę decyzję mówiąc krótko, "my nie mamy takich urządzeń,żeby stwierdzić jakie okulary są potrzebne" Jest to dla mnie bardzo dziwne, ponieważ mieszkałem w Niemczech 20 lat i Fielmann był najtańszą firmą, która wykonywała takie usługi na miejscu.. Ok mieszkam w Polsce, ale dziwie się ogromnie bo znam Fielmanna z Niemiec i te cwaniaczki, którzy się rozsiali po całych Katowicach robią takie usługi na miejscu np. optyk bez jakiś wielkich trudności.. Prężnie działający Fielmann, takie drobne rybki powinien połykać w godzinach podwieczorka.. Tak się dzieje w Niemczech!!!!Wiem, mieszkam w Polsce, ale obsługa mimo to też jest słaba, a panie urządzają sobie dom mody, a nie prowadzą przedstawicielstwo dobrze działającej firmy...Będąc na miejscu, odczułem to co odczuwa się w wielu Urzędach w Polsce....chłód...znowu się zjawił jakiś klient, który przeszkadza nam...Wielkie rozczarowanie,a szkoda, bo u sąsiadów jest to nie porównywanie dzieje się lepiej..Chyba napisze do dyrekcji Fielmanna, ale w Niemczech i zapytam, jak powinien działać Fielmann...Pozdrawiam DDDDDDD.R (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)