Opinia użytkownika: Klient_fdFp
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Witam, W tamtym tygodniu codziennie byłam w waszym sklepie. Od poniedziałku do piątku kilka razy w różnych godzinach. Za każdym razem kupowałam coś innego. Niestety, Państwa personel ani nie był chętny do pomocy do tego był nieuprzejmy (Przykład1: szukałam listwy/ pracownik poinformował mnie że takowej nie ma, jednak bo dłuższym poszukiwaniu sama ją znalazłam regał dalej. Przykład2: szukałam pianki do drzwi niskopreżnej, po zapytaniu pracownika o pomoc w dobraniu odpowiedniej, lub przynajmniej aby pokazał mi która to niskoprezna, pracownik odpowiedział że nie wie sama mam przeczytać. Przykład3: szukałam śrubek do regipsu, ładnie macie opisane regały, która śrubka to która więc wyspałam odpowiednią ilość do torebki zwazylam, napisałam numer pojemnika z którego wyjęłam śrubki, wyszedł wydruk niestety na wydruku było napisane co innego niż to co było napisane na cenniku i waszych listwach. Pracowniczka powiedziała że źle wbijam numer, kiedy poprosiłam ja o pomoc. Powiedziała że trzeba wbić numer który jest na pojemniku. Zrobiłam jeszcze raz to samo i znowu ten sam problem. Pracownica powiedziała że ona nie wie i ma co innego do roboty.. Jest jeszcze parę innych przykładów jak zostałam potraktowana. Ja sama pracuje w sklepie i wiem jak klienci potrafią denerwować, ale jak klient do mnie podchodzi i grzecznie prosi o pomoc lub grzecznie zadaje pytanie to ja uprzejmie odpowiadam, lub jeśli nie wiem o co chodzi proszę kogoś z działu aby on udzielił pomocy. Państwa pracownicy nie można inaczej tego ująć Ale są bardzo bezczelni i nie potrafią traktować klienta z szacunkiem. Zbywaja klienta i w ogóle nie udzielają pomocy. Gdybym miała inny wybór pójścia do innego sklepu na pewno bym to zrobiła. Uważam że pracownicy powinni mieć przynajmniej najmniejsze pojęcie o rzeczach które są sprzedawane w sklepie w którym pracują.