Opinia użytkownika: Klient_rQNz
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Usługodawca, w piątek w południe, miał mi odesłać naprawiony sprzęt (komputer od samochodu) . W związku z tym, że samochód (martwy bez komputera) blokował garaż u mechanika, zależało mi na jak najszybszej dostawie przesyłki. Ustaliłem z nadawcą, że dopłacę 50pln za dostarczenie przesyłki w sobotę. Plusy tego byłyby takie, że w sobotę miałbym już sprawne auto, mechanik nie wydzwaniałby mi, że skasuje kasę za dodatkowe przetrzymywanie auta i nie musiałbym brać urlopu w celu oczekiwania na kuriera i na odbiór auta. Niestety, jest poniedziałek, godz. 10.30 a przesyłki jeszcze nie ma, ale PIENIĄDZE ZA DOSTAWĘ W SOBOTĘ WZIĘLI!!!!! Jak się skontaktowałem a tą dziadoską firmą, to powiedzieli, że oni będą rozmawiali tylko z nadawcą. Kazali mi się z nim kontaktować, ale w jakim celu? Nie wiem.NACIĄGACZE NA KASĘ!!! OMIJAJCIE Z DALEKA.