Opinia użytkownika: Klient_BQWc
Dotycząca firmy: OleOle.pl
Treść opinii: Kontakt z firmą OleOle.pl okazał się być niesamowicie utrudniony, a podejście do klienta godne pożałowania. Po zrealizowaniu opłaty za zakupiony produkt na oficjalnej aukcji firmy na portalu allegro.pl, produkt miał zostać wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania. Po niezwykle cierpliwym oczekiwaniu ośmiu dni roboczych na e-mail potwierdzający nadanie, w końcu sama zdecydowałam się napisać wiadomość z zapytaniem. Odpowiedzi nie dostałam przez kilka kolejnych dni, musiałam więc wykonać telefon na infolinię sklepu, gdzie po dłuższym oczekiwaniu poinformowano mnie, że zamówionego produktu nieoczekiwanie zabrakło na magazynie, co za tym idzie - zamówienie nie mogło zostać zrealizowane, a jedyne, co ja mogę zrobić, to napisać kolejnego maila z PROŚBĄ o zwrócenie mi wpłaconych wcześniej środków. Nie doczekałam się wcześniej żadnej informacji ani żadnych przeprosin. Z pewnością już nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, całe zajście było poniżej wszelkiej krytyki.