Opinia użytkownika: Klient_nvrn
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: W dniu 11 października telefonicznie zostałem poinformowany o przesyłce o przez kuriera o godzinie 11.58.-. Numer listu przewozowego: 6111457729155. Kurier poinformował mnie, iż jest pod adresem pod który miała być dostarczona przesyłka. Poinformowałem "Pana kuriera" ,że w tej chwili jestem w pracy i nie mogę być w domu. Poprosiłem o późniejszą dostawę. Kurier stwierdził, ze o innej godzinie nie może przyjechać. Proponował dostarczenie przesyłki w poniedziałek. Odpowiedziałem, że w tym dniu jestem poza Koszalinem. Zaproponowałem więc, że powiadomię go telefonicznie o wcześniejszym powrocie do domu - kurier zgodził się na takie rozwiązanie. I tak zrobiłem. O godzinie 13 .49 zadzwoniłem ponownie, że za chwilę /około 8-10 minut będę w domu. Usłyszałem, że i tak nie może przyjechać. Odpowiedziałem, że to już jego problem. Przesyłka ma być dostarczona. Pan kurier odpowiedział słowami cyt. "Dziękuję. Do widzenia. Połączenie zostało zerwane. W tej sytuacji sprawę zgłosiłem na infolinię z prośbą o interwencję. Zgłoszenie zostało przyjęte. I na tym koniec. Jest godzina 18.10. Przesyłki nie ma. Pytam więc: Czy kurier jest dla klienta czy może odwrotnie. Świadczenie usług jest w najgorszym możliwe wydaniu.