Opinia użytkownika: Klient_qvNS
Dotycząca firmy: Oscar
Treść opinii: Szczerze mówiąc,po zakupie kanapki wyrzuciłam ja zaraz do kosza.Straciłam apetyt zaraz po tym jak zostałam zaatakowana I z góry potraktowana przez panią tam pracującą I jej koleżankę.Mieli problem z czytnikiem Visa,pani była bardzo nie miła,zdecydowałam sir więc zapłacic gotówką.Zaczęła się pyskówka.Zostaliśmy wyzwani z mężem od "burakòw" I potraktowani z góry.Panie stwierdziły że "najlepiej to jeść za darmo".Zrobiło mi sie bardzo przykro.Od ponad 15u lat pracuje w hotelu 5 gwiazdkowym poza granicami kraju I jest to dla mnie nie do pomyślenia żeby tak kogoś traktować I być tak niegrzecznym.Hallo!!!Ludzie obudźcie się.My tylko chcieliśmy zjeść kanapki-uczciwie za nie płacąc.Dziękuje za zrujnowanie mojego dnia po 15-godzinnym locie samolotem.Sugeruję przeprowadzenie szkolenia z jakości obsługi klienta.