Opinia użytkownika: Klient_7jcj
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Robię zakupy w Polo w Pelplinie bardzo często a ta sytuacja zdarzyła się po raz drugi w bardzo krótkim czasie. Pani z obsługi(dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) bardzo nie uprzejma.Nie odpowiada dzień dobry czy dowidzenia, robiąc zakupy podawała towar jakby pracowała tam za darmo. Kupiłam mięso, chciałam kupić też wędline ale Pani Odrazu zaczęła obsługiwać inna osobę stojąca za mną. Zwróciłam uwagę że chce jeszcze dokończyć zakupy a Pani bezczelnie odpowiedziała "to mów"... Kupiłam jeden rodzaj wędliny i kilka plastrów sera. Pani w pośpiechu podała mi towar i ponownie (nie wiedząc że kończę już zakupy) zaczęła obsługiwać osobę za mną. Poczułam się jak śmieć, jak osoba gorsza od reszty. Odeszłam dziękując za obsługę i przez chwilę przyglądając się owej Pani. Starsza kobieta, która stała za mną była traktowana w ten sam sposób. Rozumiem że można mieć zły dzień ale ta sytuacja nie była jednorazowa. Pani ewidentnie nie nadaje się do pracy z ludźmi. Jestem bardzo rozczarowana ta sytuacją bo zawsze przez całą resztę pracowników byłam obsługiwana we właściwy sposób.