Opinia użytkownika: Klient_PRxa
Dotycząca firmy: Maxi ZOO
Treść opinii: Nie polecam zakupów w sklepie on line maxi zoo jezeli zalezy wam na czasie. Odradzam rowniez jezeli musicie zmienic adres doreczenia. Ja niestety skorzystalam pierwszy i ostatni raz, zamówienie złożyłam 30 września br a do dzis nie mam produktów. Dwa dni po zamówieniu przesłałam pytanie kiedy mogę spodziewać się zamówienia, dopytywali o potwierdzenie płatności...u nich sprawdzenie czy kasa trafiła na konto to minimum 2 doby. Poprosiłam o zmianę adresu doręczenia i odmówili.. ha ha..rzekomo nie mogli bo przesyłka już została wyslana bzdura ..zawsze można zmienić adres doręczenia .....wystarczy dobra wola i chec pomocy dla klienta...zignorowali moja prosbe ...wiadomo chodzi o kasę...najgorsze jest to że dział obsługi nie pomaga klientom tylko ich zniechęca do kolejnych zamówień...duża szkoda....jeszcze dużo maja do usprawnienia i pracy przed nimi....