Opinia użytkownika: Klient_GV5F
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zakupiłam 27 września lodówkę, zapłaciłam 29 zł za dostawę 30 września między godziną 11-13, specjalnie zostawiłam innej osobie klucze do mieszkania żeby czekała na dostawę, oczywiście zero odzewu tego dnia w kwestii dostawy, więc zadzwoniłam na infolinię 2 razy, nikt nic nie wiedział i obiecano mi kontakt, 1 września dalej brak kontaktu, wiec znowu obiecano mi telefon i cisza, popołudniu 1/09 udałam się do punktu na 3 stawach, rozmawiałam z Panem kierownikiem, oczywiście nikt nic nie wie, zadzwonili do działu logistyki gdzie okazało się że w ogóle lodówki nie było na stanie ( a dostawę miałam zagwarantowaną na 30), powiedzieli że dostarcza 3/10, powiedziałam że proszę o zmiany godziny po 17 bo jestem w pracy, dzisisj 13:15 dzwoni do mnie kierowca że czeka pod blokiem z dostawą, nikt oczywiście nie przekazał że jest zmiana godziny, Pan powiedział kończy pracę za pół godziny i że nie dostarczy mi towaru po 17, wiec znowu dzwoniłam na infolinię gdzie każdy to ma gdzieś, w końcu kierowca ponownie do mnie zadzwonił że dzisiaj po 17 ktoś będzie do mnie dzwonić czy w ogóle przywiozą...to są po prostu jaja, z takim oblewaniem, zbywaniem klienta w życiu nie nie spotkałam...nigdy w życiu w Euro nie zrobię już zakupów....jak dzisisj w końcu nie dostanę mojego towaru sprawa wygląduje u Rzecznika Praw Konsumentów...