Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_2ynp

Dotycząca firmy: monnari

Treść opinii: Skórzane sandałki na koturnie rozkleiły się kompletnie po kilku dniach noszenia. Złożenie reklamacji trwało strasznie długo bo panie w sklepie nie ogarniały procedury. Oczywiście nie było odpowiedzi w ciągu 14 dni. Po 15 dniach zaczęłam wydzwaniać, chodzić do sklepu co kilka dni, napisałam na miejscu zażalenie... i w końcu po ponad miesiącu odzyskałam kasę. Nie polecam tam nic kupować (może się rozpaść), ale jak już trzeba zrobić reklamację - trzeba poprosić na miejscu od obsługi o bezpośredni numer telefonu do działu rozpatrującego reklamacje. i wydzwaniać do nich bezpośrednio! Panie w sklepie zawsze się bronią tym, ze to nie ich wina (w sumie racja) tylko tego właśnie działu, który podobno "zawsze tak przeciąga".