Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Kupując w przedsprzedaży bilety na politykę nie wiedziałem, ze coś mi wypadnie w dniu seansu. Zadzwoniłem, zapytałem czy można wymienić bilety mam inna godzinę, Pani się zgodziła. Kupując przez internet nie dostaje się paragonu na maila. Po podejściu do kasy, odbiłem się. Zawołali kierownika (śmiech na sali, Toc to jeszcze dzieciak) i Pan poinformował mnie, ze nie zamieni mi seansów bo nie mam paragonu. Pan był nie miły, nie zwrócił mi pieniedzy, ani nie wymienił na inne bilety. Powiedział, żebym znajomym odsprzedał. Po odejściu od kasy wykonałem jeszcze raz telefon do kina, rozmawiałem z Panią, z która rozmawiałem na samym początku. Podeszła do kasy, wymieniła mi bilety na inna godzinę i nie robiła problemu, jak ten chłopiec z brakiem paragonu.