Opinia użytkownika: Klient_E9QG
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Sklep JYSK jest sklepem przyjaznym klientom. Udałam się tam w celu zakupu materaca. Zaraz po wejściu zostałam zapytana o chęć skorzystanie z pomocy obsługi. Po udaniu się na dział z materacami, pracownik dokładnie wypytał mnie o oczekiwania dotyczące materaca. Wszystkiego wysłuchał, zadając w międzyczasie istotne pytania. Podsumował moje wymagania i wskazał mi rodzaj materacy, które je spełniają. Pozwolił a wręcz zachęcał mnie do ich przetestowania. Po namyśle, zdecydowałam się na zakup konkretnego modelu. Pracownik zaproponował mi zakup prześcieradła oraz maty ochronnej na materac. Wszystko umotywował i przekonał mnie do zakupów. Polecam za fachowe i profesjonalne podejście do klienta. Wizyta trwała około 40 minut i pracownik cały cas mi towarzyszył, odpowiadając na moje najdziwniejsze pytania. W sklepie panował porządek. Promocje były bardzo widoczne. Życzliwość ludzi tam pracujących zasługuje na pochwałę, Polecam.