Opinia użytkownika: Klient_fJu1
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zaletą sklepu jest spory wybór asortymentu przy niewielkiej powierzchni. Można szybko zrobić zakupy i się zbytnio nie nabiegać. Zaraz przy wejściu są warzywa i owoce, niestety zdarzają się czasem przyschnięte. Często spotykam przemrożone ananasy lub melony, nie powinno to mieć miejsca, bo taki owoc nie nadaje się do spożycia. Kilka razy były totalnie omdlałe mango w wysokiej cenie, można przecenić i towar na pewno ktoś by kupił. Klient sam waży owoce i warzywa. Musi to zrobić, bo jeśli zapomni to przy kasie obsługa "karze" się wrócić i to zrobić, Jest to dość irytujące dla samego klienta jak również dla innych czekających w kolejce. Podobnie jest z innymi towarami, jeśli jest przykładowo uszkodzony kod kreskowy to klient jest wysyłany na sklep, "obsługa nie ma czasu" tego zrobić. Fajne stoisko z eko produktami, duży wybór, przystępne ceny. Na stoisku nabiałowym można spotkać produkty po terminie ważności bądź uszkodzone, zwrócenie uwagi personelowi o tym fakcie nie napawa ich uprzejmością, nie usłyszałam zwykłego dziękuję za tak istotną informację. Stoisko mięsne, wędlin i serów. Tu niestety często brak obsługi ponieważ przebywają na magazynach. Zazwyczaj mało kto tu kupuje bo o świeżość tego towaru tu bardzo trudno. Nie polecam. Największa bolączka tego sklepu. Ogólnie produkty na półkach ładnie poukładane, czasem można spotkać "porzucone" towary lub uszkodzone. Nie jest to nagminne ale się zdarza. Ceny są bardzo przystępne. Kasy. Kas jest wystarczająco dużo ale często za mało jest ich otwartych. Czasem powstają tu długie kolejki. Są kasy samoobsługowe, nie zawsze działają, są awaryjne, często nieczynne. Awaryjność tych kas jest dla klienta irytująca bo albo utknie z jakimś towarem tam, kasa nie go "puścić" albo w ogóle te kasy nie są czynne, a liczył na to, że zrobi szybki zakup, a tu niespodzianka, jednak trzeba stać w kolejce do zwykłych kas. Obsługa klienta jest na poziomie zadawalającym, mogłaby być lepsza. Personel zabiegany, widać, że nie ma czasu, nie wyrabia się z nadmiarem pracy i obowiązku. Braki w personelu bezpośrednio rzutują na jakość obsługi.