Opinia użytkownika: Klient_TBig
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: Odradzam jakiekolwiek zakupy w internetowym sklepie DUKA. Ten sklep to fikcja przez duże "F". 16-tego września dokonałam zakupy za kwotę prawie 600 zł. I od tego czasu ani towaru, ani pieniędzy, ani jakiejkolwiek możliwości skontaktowania się z kimkolwiek aby dowiedzieć się o co chodzi i czy zakupiony towar w końcu do mnie dotrze. Infolinia, chyba tylko z nazwy to atrapa. Można czekać w kolejce, a i tak dochodząc do pierwszego miejsca dowiadujesz się, że nikt nie ma czasu aby Cię obsłużyć (czytaj - wysłuchać), bo wszyscy są bardzo zajęci. Dzwoniłam w ciągu ostatnich 3 dni chyba ze 150 razy. Można ześwirować... Obsługa w sklepach stacjonarnych jest bezradna i w żaden sposób nie może pomóc, mimo szczerych chęci. Pisanie mailów do firmy też można sobie podarować - automatycznie generowana jest odpowiedź z informacją o numerze sprawy i to by było na tyle. Z 2 dni roboczych zrobił się tydzień, a ja czytając inne komentarze w internecie zaczynam mieć wątpliwości czy odzyskam pieniądze lub zakupiony towar, bo zaczynam myśleć, że trafiłam na złodziei. Czy ktoś z Państwa dysponuje informacją o tym jak skutecznie skontaktować się z kimkolwiek z tej śmiesznej firmy ????