Opinia użytkownika: Klient_MiyE
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Na tej stacji tankuję wielokrotnie i dotychczas nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale to co dzisiaj zaprezentowała sobą pracownica mocno narusza jakość obsługi klienta. Poprosiłam Panią z obsługi aby zatankowała mi gaz w samochodzie. Pracownica podjęła nieudaną próbę. Poprosiła swoją koleżankę i nadal nie zatankowały auta. Trzecia pracownica stwierdziła, że skoro one nie dają rady to ona tez nie da. OK. Podeszłam do samochodu i SAMA sobie go zatankowałam, po czym wróciłam do kasy i podałam kartę aby zapłacić. A tu Paniusia wyskakuje mi z tekstem "Proszę się nie unosić... i że stanowisko do tankowania jest samoobsługowe" (Dla jasności: ja podałam tylko kartę do zapłaty) Aż mnie zamurowało...... Dość, że nie potrafi kompetentnie wykonywać swojej pracy to jeszcze ma jakieś ale...... Ja rozumiem wiele rzeczy... nie dały rady zatankować (chociaż powinny to umieć) ... OK.... ale takie teksty do klienta nie powinny mieć miejsca, tym bardziej, że to pracownik wykazał się brakiem umiejętności.