Opinia użytkownika: Klient_xWTM
Dotycząca firmy: eventim.pl
Treść opinii: Prawie dwa miesiące przed imprezą (wystawa, na którą można było kupić bilety za pośrednictwem eventim.pl) wraz z narzeczoną zakupiliśmy dwa bilety z osobnych kont płacąc podwójnie za przesyłkę. Bilety do dnia imprezy nie dotarły, na ponad tydzień przed terminem usiłowałem się skontaktować zarówno przez infolinię jak i adres mailowy. Żeby nie było przy składaniu zamówienia była informacja, że bilety będą bodaj do tygodnia. Mieszkamy z narzeczoną w Łodzi, impreza miała miejsce w Krakowie. W między czasie udało się bardzo sprawnie skontaktować z organizatorem imprezy i udało się dowiedzieć o możliwości zakupu biletów na miejscu bezpośrednio od organizatora. Udało się wejść na wystawę. Natomiast po prawie dwóch miesiącach (żeby nie było, nie od wysłania pierwszego maila (który był ponownie przesyłany kilkukrotnie, średnio raz w tygodniu) tylko po terminie imprezy na jaki opiewały niedostarczone bilety) sukces, Eventim odpowiedział na maila. Miało dojść do zwrotu pieniędzy za bilety i w tym samym mailu znajdowała się prośba o podanie numeru konta, na które pieniądze mają wrócić. Super. Odpowiedziałem niezwłocznie przekazując numer konta, uwaga w dniu 4 września zeszłego roku, czyli ponad rok temu. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie wróciły na konto. Dzisiaj wysłałem im żądanie zwrotu pieniędzy informując, że w przeciwnym wypadku składam zawiadomienie o popełnieniu przez firmę Eventim przestępstwa do odpowiednich organów ścigania. Zobaczymy jak się ustosunkują (i czy w ogóle).