Opinia użytkownika: Klient_mfiR
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: W piątek zamówiłam okulary sportowe za spora kwotę (430 PLN). Płatność natychmiastowa elektroniczna. Miał to być prezent urodzinowy i na prawdę wydałam ostatnie pieniądze. Ponieważ zależą mi na czasie od pon rano sprawdzałam status zamówienia,. Rano termin realizacji by na czwartek wiec byłam spokojna. Coś mnie tknęło i weszłam na zamówienie po południu i .... zamówienie anulowane... Żadnej informacji (choc potwierdzeni przyszło), Żadnego kontaktu ot po prostu anulowane. Panienka od "wsparcia" klienta twierdzi ze to nie sprawa Empik bo korzystają z poddostawcy i u nich mam się dowiadywać! Mówię że zapłaciłam Empikowi i u was kupiłam towar a ona że widziałem że Empik sprowadza to z innego sklepu i mam sobie to sama wyjaśniać... Pieniądze? owszem oddadzą za 14 dni... Nie stać mnie żeby teraz wywalać kolejne 400 zł żeby kupic drugi raz prezent i zdążyć na urodziny. Ponadto 14 dni to niezły czas na poobracanie moimi pieniędzmi. Myślę tez że to niezły sposób na branie pieniędzy klientów i o to posądzam firmę Emipk która jak wiadomo ostatnio dość kiepsko stoi. Boję se czy te pieniądze w ogóle zobaczę. Albo nieuczciwa firma Lub skrajny brak odpowiedzialności, zero komunikacji i szacunku dla klienta . Jedno i drugie dyskwalifikuje. Nigdy nie skorzystam z Empik pod żadna jego pustacią. i dlatego że jestem zła ale dlatego że straciłam kompletni zaufanie co do uczciwości oraz profesjonalizmu. P.S ze sklepem do którego odsyła wasze wsparcie nie da się skontaktował.. Nr tel. niekatulany (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)