Opinia użytkownika: Klient_G1Du
Dotycząca firmy: e-podroznik.pl
Treść opinii: W środę kupiłam na piątek bilet zamawiając jego telefonicznie. Pani S pracująca w rezerwacji po sprawdzeniu u przewoźnika, że bilet jest dostępny przesłała mi wszystkie potrzebne dane, aby zapłacić za bilet. Dokonałam tego w przeciągu 10 min i wysłałam potwierdzenie zaplaty do e-podroznik. Po około 1 godz oczekiwania na bilet sama zadzwoniłam z zapytaniem o bilet, jednak nikt w e-podroznik nie zauważył, że już dawno wysłałam potwierdzenie. Dostałam bilet ( to była ok 14 godz.) Na drugi dzień rano dzwoni do mnie jakby nic się nie stało Pani S z informacją, że mój bilet jest nieaktualny, poniewaz przewoznik odmowil. Zadzwonilam do przewoznika i okazalo sie, ze przez godzine czasu czekal na potwietdzenie zaplaty i w koncu sprzedal bilet. Ten wyjazd był bardzo wazny i umówiony na konkretną godzinę. Pracownicy e- podroznik nie tylko są niekompetentni, ale nie mają odwagi przyznać sie do błędu zarzucając winę na przewoźnika. Pytam się co Ci ludzie tam robia ??? Czy było to aż tak skomplikowane ??? W jakiej sytuacji znajdzie się klient , to jest obojętne....przecież nic się nie stało , a niech śpi sobie na ulicy