Opinia użytkownika: Klient_EsSn
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Potrzebowałam ostatnio zgłosić szkodę , postanowiłam zrobić to przez infolinie , czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem około 11 minut , uważam, że to zbyt długo. Telefon odebrał Pan , który się przedstawił , był miły , przyjął ode mnie zgłoszenie szkody , ale dalsze czynności - musi mnie przełączyć bo on się tym nie zajmuje , kolejne oczekiwanie już około 6 minut , odebrała Pani , również bardzo miła , ale miałam wrażenie jakby nie słuchała co do niej mówię , przedstawiłam sytuacje , poprosiłam o auto zastępcze , Pani zaczyna ode mnie przyjmować zgłoszenie szkody , tłumacze Jej ze to już jest zrobione , chce tylko auto zastępcze . Miła Pani z infolinii pyta dlaczego od razu tego nie załatwiłam , wiec kulturalnie odpowiedziałam , że chciałam , ale Pan powiedział , że się tym nie zajmuje . Koniec końców auto zastępcze zostało załatwione . Uważam , ze konsultant, który odbiera telefon i przyjmuje zgłoszenie powinien zająć się już wszystkim , a nie przełączać do następnej osoby i wydłużać czas oczekiwania , tym bardziej , że klient jest narażony na większe koszty związane z oczekiwaniem na infolinii.