Opinia użytkownika: Klient_jqJ5
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Opinia dot. obsługi reklamacyjnej i klienta. Zakupiłem tablet Lenovo TAB P10 za pośrednictwem sklepu internetowego. Towar okazał się wadliwy - problem z gniazdem USB-C. Nie ładował. Chciałem postąpić właściwie i zareklamowałem. Co się okazało było moim błędem. Mogłem się okazać cwaniakiem i odesłać towar i skorzystać z terminu na zwrot towaru. Zareklamowałem i po prawie 2 tygodniach otrzymałem pismo, że towar z wadą fabryczną zakupiony niecałe dwa tygodnie wcześniej nie będzie wymieniony na nowy, tylko naprawiany. Wykonałem telefon do sklepu zgodnie z tym co było napisane w piśmie - zgłosiłem prośbę o ponowne przeanalizowanie reklamacji to otrzymałem informację, że jak nie wyrażam zgody na naprawę to przedmiot zostanie odesłany do sklepu i ja po odebraniu go mogę od razu zgłosić ponowną reklamację w tym samym sklepie. Co w konsekwencji tylko wydłuża procedurę reklamacyjną ale nie można telefonicznie nic zrobić. Rozumiem w takim razie, że sprzedając zepsuty, wadliwy sprzęt klientowi jest w rozumieniu sklepu właściwym podejściem do klienta i tak zawsze postępują a później naprawiają i w taki sposób wszystkie wadliwe przedmioty znikają z półek sklepowych czy magazynowych.To jest żenujące !!!!! Jak widać, nie warto być uczciwym tylko trzeba kombinować i odsyłać wadliwe produktu, trafi on później na innego klienta który będzie miał z nim problem i problem ze sklepem euro.