Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Przedwczoraj kontaktowałem się z telefonicznie z obsługą klienta Banku Pekao, w sprawię ewentualnej oferty. Po wybraniu numeru telefonu przywitała mnie infolinia i informacji o tym, że aktualnie wszyscy dostępni pracownicy są zajęci. W trakcie oczekiwania na konsultanta czasu nie umilała jedna ze standardowych melodyjek typowych dla infolinii. Po 10 minutach udało mi się połączyć z panem o bardzo sympatycznym głosie, który poinformował mnie o tym, że rozmowy są nagrywane i należy na to wyrazić zgodę. Na moje pytania odpowiadał nieco chaotycznie i z dłuższym namysłem. Odniosłem wrażenie, że jest to nowy pracownik i jeszcze się uczy. Jednak uzyskałem wszytki interesujące mnie odpowiedzi. Konsultant na koniec rozmowy życzył mi miłego dnia oraz dodał, że w razie innych pytań jest do dyspozycji, co było bardzo miłe.