Opinia użytkownika: Klient_ju4r
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Informację o możliwości przekierowania paczki otrzymałem 2 września. Skorzystałam z możliwości i przekierowałem paczkę na 3 września między 16:00 a 18:00. Planowanego dnia nie było nawet próby doręczenia paczki, ale system już wysłał mi sms, że paczka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym. System zarejestrował dostarczenie paczki, co w rzeczywistości nie miało miejsca. 4 września otrzymałam telefon od kuriera o 13:10, że zamierza mi dostarczyć w ciągu kilku minut przesyłkę. Nie wiem, skąd próba dostarczenia paczki w tej godzinie. Natomiast kurier zobowiązał się, ze paczkę przekieruje na drugi dzień (5 września) między 16 a 18. Tymczasem również tego dnia nie było próby dostarczenia. Biuro obsługi klienta poinformowało nas, że w ogóle nie mają opcji przekierowania paczek ze wskazaniem na godzinę, stwierdził, że jesteśmy śmieszni. Kolejno poinformowano nas, ze możemy sami odebrać paczkę, a jak nie to zostanie dostarczona jutro jak kurierowi będzie pasować.