Opinia użytkownika: Klient_skFX
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: zamówiłam towar, na realizację zamówienia musiałam długo czekać...zadzwoniłam na infolinie aby anulować zamówienie, ale okazalao się iż mimo że nie zostało one wysłane do drogerii nie moge go anulować, poinformowano mnie że nie musze odbierać zamówienia i po 14 dniach zostanie ono odesłane a po kolejnych 10 dniach otrzymam zwrot środków...Pomyślałm że trochę długo ale niestety nie miałam wyjścia....Towar był do odbioru w drogerii dnia 13.08 zwrot powinien odbyć się najpóźniej do 11.09....niestety do dnzia dzisiejszego (13,08) nie mam środków...Dodatkowo bezczelni konsultanci na pseudo infolinii nie umieją udzielić jakich kolwiek informacji i bezczelnie się rozłączają...NIGDY więcej nic tam nie zamówię i OSTRZEGAM jest to nieuczciwe działanie.... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)