Opinia użytkownika: Klient_W9Yr
Dotycząca firmy: Apteka Gemini
Treść opinii: Pracownik nie uprzedza przed złożeniem zamówienia w aptece internetowej, że deklarowany termin przygotowania zamówienia do odbioru przy z odbiorze osobistym w punkcie Gdańsk ul. Trzy Lipy nie może być dotrzymany ze względów zmiany systemu, wręcz zapewnia, że zamówienie będzie gotowe do odbioru za 24h. Na pół godziny przed podaną godzina odbioru otrzymuje smsa, że odbiór został przełożony na następny dzień, kiedy jestem już w drodze do apteki, stojąc w korkach. Kolejna rozmowa telefoniczna z konsultantem, przepraszanie i znów zapewnienie, że będzie do odbioru jutro. Niestety kolejnego dnia, nie mając już zaufania do tej apteki, sama zadzwoniłam 2h wcześniej z zapytaniem, czy aby mam po co jechać i ku mojemu już niezaskoczeniu, znów dowiedziała się, że nie ma przesyłki gotowej do odbioru. Szkoda, że ze strony apteki nie było żadnej informacji, tylko musiałam sama dzwonić i pytać. Kolejne przeprosiny, standardowe tłumaczenie, że zmieniają system i brak określenia terminu realizacji zamówienia. Dla mnie porażka ogromna, gdyby to dotyczyło butów, spodni itp. ale to dotyczy leków!!!! Nie polecam nikomu, skorzystałam pierwszy i ostatni raz. Czuje się celowo wprowadzona w błąd, żebym tylko złożyła zamówienie.