Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Podczas mojej wizyty w tym salonie, zostałem bardzo dobrze obsłużony. W pierwszej kolejności zapytałem o konkretny produkt, jakiego poszukiwałem. Pracownik przerwał swoje zadanie i zaprowadził mnie do regału i półki, na której znajdowała się poszukiwana przeze mnie książka. Pracownik wręczył mi ją do ręki za zapytał, czy może jeszcze w czymś pomóc. Podziękowałem i poprosiłem o chwilę czasu. Następnie, gdy zobaczyłem, że niedaleko znajduje się inny pracownik, zapytałem go, czy może mi pomóc w wyborze prezentu, miała być to również książka dla dziecka w wieku 6 lat. Pracownik sam zadał mi serię pytań, aby mieć pełną wiedzę nt. dziecka, która miało być obdarowane. Sprzedawca zaproponował mi kilka pozycji, opisując je i polecając. Opierał się na doświadczeniach własnych i opiniach innych Klientów. Gdy wykazałem wątpliwość, Sprzedawca wręczył mi kilka alternatywnych tytułów. W obu przypadkach sprzedawcy to Kobiety. Transakcję kasową Sprzedawca przeprowadził sprawnie, szybko, wg procedury. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)