Opinia użytkownika: Klient_3iev
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Zazwyczaj kupuję w Yves Rocher online, aby uniknąć "obserwowania" i nachalności jak w innych drogeriach. Ostatnio jednak trafiłam do sklepu stacjonarnego z zamiarem kupna dwóch kremów na szybko. Salon był czysty, towar ułożony wręcz precyzyjnie. Pracownica była uśmiechnięta i chętna do pomocy. Nie zmiękczyło to mojego złego nastawienia do takich miejsc. Jednak podjęła ze mną temat kremu, jaki kupowałam i zdiagnozowała moją cerę od razu. Od słowa do słowa poleciła mi jeszcze diagnozę skóry "ichniejszym" urządzeniem. Rozmowa była tak przyjemna oraz tak merytoryczna, że wyszłam z czterema kosmetykami. Co więcej, nie czuję się naciągnięta na dodatkowy zakup, a wręcz wdzięczna, że ktoś pokazał mi nowe możliwości w pielęgnacji skóry. Kosmetyki sprawdzają się świetnie, widzę, czego było brak mojej skórze, co zmienić. Po następny zakup wybiorę się na pewno do salonu.