Opinia użytkownika: Klient_XW88
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Firma Netia nie przestrzega zasad sprzedaży na odległość. Zamówiłem produkt,który mnie nie zadowolił ,nie działał zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dlatego zgodnie z prawem konsumenta postanowiłem rozwiać umowę. Postąpiłem tak jak mi wskazano w rozmowach telefonicznych. Rezygnacja została zgłoszona zgodnie z zasadami firmy. Następnie po paru dniach zadzwoniła do mnie pani z firmy Netia wmawiając mi, że moja rezygnacja łączy się z kosztami za zerwanie umowy kwota jaka miałem zapłacić to 699 zł. Wyargumentowałem pani ze jest w błędzie, ponieważ kierując się swoimi prawami wypowiedziałem umowę. Następnie otrzymałem pismo listem nie poleconym z którego wynikało ze mam do zapłaty wspomniana kwotę. Złożyłem telefoniczną reklamacje dziale finansowym.reklamacja już w trakcie rozmowy została zweryfikowana na moja korzyść. Otrzymałem informacje że osoba która wcześniej prowadziła ze na rozmowę popełniła błąd nie sprawdzając stanu faktycznego mojej rezygnacji. Nie wiem jak takie zachowanie skomentować ale ile jest osób które padły ofiarami błędów.