Opinia użytkownika: Klient_sAPt
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Fakty: sierpień 2019. Badanie wzroku- profesjonalne. Wszystko ok. ale dalej - absolutna tragedia! Zamówiłem określone szkła. Po tygodniu zjawiam się, zostawiam oprawki i czekam 2 h ( choć powiedziano mi wcześniej , że czas oczekiwania wyniesie max. 1 h). Na wszelki wypadek pytam czy zostawić nr tel. "Nie potrzeba". Ok. Po 2 h oczekiwania dowiaduję się , że dostarczono do firmy niewłaściwe soczewki. Mogło zdarzyć się ,ale przecież ktoś w firmie sprawdza zamówienie?! Czyli przyjazd do Poznania ( koszty ) niepotrzebny. Firma informuje, że za kilka dni będą gotowe. Po 2 tyg. wysyłam członka rodziny, żeby dowiedzieć się co i jak. Okazało się , że ktoś zapomniał zawiadomić klienta, że okulary czekają (choć w zamówieniu była dyspozycja powiadomienia).Miałem do okularów dobrej jakości etui. Zniknęło. Zamiast tego otrzymałem tandetne, plastikowe, które w ogóle nie domyka się. Ściereczka do szkieł była porządnej jakości, zniknęła. Zamiast niej mikroszmateczka. Wyjmując okulary patrzę na logo firmy i myślę: zmarnowana kasa, czas i TANDETA. Trzymajcie się od tej pseudofirmy z daleka!