Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_TY16

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Po wielu latach korzystania z usług Orange (Neostrada z TV, telefon stacjonarny + 2 SIMy) zostałem zmuszony przez ich technikę do rezygnacji z części usług (od czasu instalacji w okolicy światłowodu gwałtownie pogorszyła się jakość mojego łącza DSL). Jak się okazało podczas wizyty w salonie, pierwsza wycena ograniczonego pakietu była wyższa od dotychczasowej opłaty. Gdy w końcu udało się znaleźć minimalnie tańszą opcję, okazało się, że system nie pozwala zmienić mojej umowy. I tu się zaczęło. Do tej pory nie mam nowej umowy, kilka razy dzwoniłem na infolinię, pięć razy byłem w salonie, otworzyłem po drodze dwie reklamacje i nic. Albo nie działa ich cały system, albo "wisi" na moi koncie nieuzgodnione ze mną zamówienie, albo jeden konsultant coś do mnie wysyła, inny mówi, że nic nie zostało wysłane i mam nie odbierać, jeden mówi, że mam czekać na korektę, inny umawia mnie do salonu (gdzie jak się okazało, nie dałoby się nic załatwić). Totalny chaos i degrengolada. Najgorszy jest brak informacji z ich strony. No i ta pyszałkowata "sztuczna inteligencja" na infolinii chwaląca się wspaniałym poziomem obsługi...