Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: Pół gwiazdki - tylko dlatego, że trzeba coś zaznaczyć,.Ta firma nie zasługuje nawet na 1/100 gwiazdki. To raczej Czarna Dziura, która pochłania nasze towary, czas i nerwy. Wedlug opisu ze strony DTS - grawantują: terminową dostawę, wyspecjalizowany personel i profesjonalny sprzęt - ale to jakaś kpina. Za pierwszym razem czekałam na zamówioną sofę ze sklepu Agata Meble.. Miała zostać dostarczona od 16 - 19. ale nic z tego. Przez ten czas. nie można się skontaktować z kierowcą, ani wydobyć informacji od Pań na infolini. Kurier odezwał się po 20 , mówiąc, ze będzie za 15 min. Po czym - przyjechał dopiero po 22. Za drugim razem, czekałam na pralkę -czas dostawy w zamówieniu - od 11- 14. Oczywiście ani pralki ani informacji. Dostałam numer do kierowcy, ale nie na wiele się przydał - bo ciągle włączała się automatyczna sekretarka. Na infolinii udzielili kolejnej krzepiącej wiadomości , że podany wcześniej czas dostawy był tylko orientacyjny, a tak naprawdę oni mają proawo dostarczyć towar od 8 - 20. Nie ruszałam się w domu w nadziei , że jednak ktoś się zjawi - a przyszedł sms, że próbowali dostarczyć towar, ale nikogo nie było na miejscu. NIKT NIE ZADZWONIŁ DOMOFONEM. Oczywiście mojego telefonu kierowca nie odebrał. Rozumiem, że to może jest najtańsza firma transportowa w kraju, ale ŻADNA szanująca się firma handlowa nie powinna korzystać z ich usług. Dobre firmy wiedzą, że jednym z najważniejszych elementów obsługi klienta jest opieka posprzedażowa. Cóż z tego, ze sprzedali swó towar - skoro klient nie może go otrzymać w obiecanym czasie? Klient jest wściekły, bo zmarnował czas, stracił nerwy, nie może w planowanym czasie np urządzić pokoju, czy zrobić prania... Efekt jest taki, że już nie wróci do tego sklepu, bo ma fatalne skojarzenia. TAK WIĘC ODRADZAM WSZYSTKIM FIRMĘ DTS.