Opinia użytkownika: Klient_EIKA
Dotycząca firmy: BODY-MAXX.pl
Treść opinii: Stanowczo odradzam kupowanie w tym sklepie – nieco niższa cena zamówienia nie rekompensuje kłopotów z jego realizacją. Po ponad miesiącu od złożenia zamówienia nie otrzymałem ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. Sklep sprzedaje towar, którego nie ma na stanie, nie szanuje kupujących i nie odpowiada na maile. Sklep reprezentuje krańcowe nieuczciwe działanie lub totalny brak zorganizowania. Zamówienie złożyłem 28.07, dzień później powiadomione mnie, że nie ma wybranych przeze mnie towarów i zaproponowano w tej samej cenie produkty gorsze (gorsza marka, poza tym mniejsze opakowania). Nie zgodziłem się na taką korektę zamówienia, więc 30.07 sklep obiecał, że w przeciągu 2-3 dni mailowo zaproponuje rozwiązanie lub zwróci pieniądze. Od tego momentu kontakt ze sklepem się urwał: nie przysłali zapowiadanego maila, nie można się z nimi skontaktować telefonicznie. Do dziś – czyli do 4 września – nie otrzymałem ani towaru, ani pieniędzy. Podejrzewając oszustwo, zgłosiłem sprawę policji, wszcząłem procedurę chargeback i przygotowuję pozew sądowy. Jeśli ktoś nie potrafi prowadzić sklepu, nie powinien tego robić.