Opinia użytkownika: Klient_KFGy
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Dn. 24.07 zakupiłam komode Kaspian, przy montażu okazało się, że front jednej z szuflad jest uszkodzony, a mianowicie posiadał ubytki w okleinie, co przy bialej komodzie jest bardzo widoczne. 26.07 element został zgloszony do reklamacji. Reklamacja miała trwać 4tyg. 2tyg.na jej rozpatrzenie i 2 tyg. Na realizację. Mija 5tyg. A producent nadal nie wysłał elementu do sklepu, co tydzień dzwoniąc na infolinię jesteśmy zbywani tym samym tekstem. Tym razem niby element ma być w przyszłym tygodniu w sklepie, czyli teoretycznie reklamacja będzie trwała 7tyg,o ile w ogóle dojdzie!!!! To jakaś kpina! Bardziej by się opłacało zwrócić komode po zakupie i kupić nową taka samą, bo wtedy czekaliśmy tydzień. Takie właśnie sklep ma podejście do klienta! Nie dość że wyslali wadliwy towar to na jego reklamacje trzeba czekac wieki! Żenada