Opinia użytkownika: Klient_I163
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: zamówiłam towar z dostawą w IKEA Katowice w dniu 17.08.19. Dostawa umówiona na 30.08.19 między godziną 8:00 a 20:00 - inaczej się nie dało. Wzięłam urlop. 30.08.19 godzina 19:15 kurier nie dotarł ani nie zadzwonił!!! Tego samego dnia dzwonię na infolinię IKEA, składam reklamację z informacją, że kolejna dostawa jest możliwa dopiero po godzinie 17:00 bo nie wezmę kolejnego dnia urlopu. 2.09.19 otrzymuję sms z firmy DTS z informacją, że dostawa planowana jest na 2.09.19 pomiędzy godziną 8:00 a 20:00 - krew mnie zalewa!!! Tym razem podali w sms numer kuriera, dzwonię i informuję, że dostawa może dopiero być po godz. 17:00, kurier informuje mnie że nie ma problemu. Godz. 19:30 kuriera nie ma, dzwonię na infolinię do IKEA i otrzymuję informację że moją reklamacją z 30.08.19 jeszcze nikt się nie zajął. Co mi zostało ... dzwonię na infolinię firmy DTS i składam reklamację i co się dowiaduję z ust miłej Pani .... ma odnotowane w systemie, że kierowca podjął próbę doręczenia o godz. 13 z minutami. Ręce mi opadły a poziom mojej irytacji sięgnął zenitu. Prześledziłam internet i jak się okazuje nie jestem jedyną klientką IKEA, której dostawa jest realizowana NIESKUTECZNIE przez firmę DTS. Co robi z tym firma IKEA? NIC!!!! Dalej nabija swoich klientów w butelkę. Ostrzegam wszystkich - nie kupujcie w sklepach IKEA z opcją dostawy. Mam nadzieję że zamówiony towar kiedyś do mnie trafi. Na chwilę obecną żyję nadzieją