Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MZK Bielsko-Biała
Treść opinii: Tym razem niestety skarga na zachowanie kierowcy autobusu nr 3 kierunek Komorowice Sosna, numer boczny autobusu 177, odjazd planowy z Os. Karpackiego o godz. 10.15 w dn. 02.09.2019 (poniedziałek). Autobus podjechał na stanowisko odjazdowe z opóźnieniem ok. 9 minut. Zauważyłem, że autobus przyjechał na Os. Karpackie opóźniony z trasy, ale mimo tego opóźnienia, kierowca nie od razu podjechał na przystanek odjazdowy. To, co zobaczyłem potem, na kolejnych przystankach od Os. Karpackiego do Os. Beskidzkiego wyjaśniało aż nadto opóźnienie. Kierowca z każdego kolejnego przystanku ruszał po długiej chwili po zakończeniu wsiadania pasażerów, bo za każdym razem bardziej był skoncentrowany na telefonie, niż tym, co dzieje się przy drzwiach i w autobusie. Każdy odjazd miał miejsce z opóźnieniem, bo kierowca grzebał coś przy swoim telefonie. Jak widać niczym nie przejął się opóźnieniem, które jak mogę wnioskować nastąpiło przede wszystkim z takiego, a nie innego zachowania kierowcy. Szczytem bezczelności kierowcy była sytuacja na przystanku Os. Beskidzkie, gdzie wsiadająca pasażerka zwróciła się do kierowcy z pytaniem, dlaczego jest to kurs opóźniony. Kierowca wtedy podniósł wzrok znad telefonu i coś tam odburknął, że to nie jego wina. Nie pisałbym niby w tak błahej sprawie, ale to właśnie ten kierowca często jest niemiły w obsłudze pasażerów, często „zapomina” otwierać drzwi na przystankach. Stąd dzisiejsza sytuacja przelała czarę goryczy, gdyż uważam, że tacy kierowcy psują reputację tych wszystkich, którzy pracują uczciwie i rzetelnie, budując pozytywny obraz Państwa firmy, z której usług korzystam codziennie.