Opinia użytkownika: Klient_8ime
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Problem się zaczął gdy udałam się do sklepu aby ściągnąć klips ze spodni dziecka. W weekend kupiłam spodnie dla dziecka. Wychodząc ze sklepu bramka ochronna zaczęła piszczeć. Stwierdziłam że to mnie nie dotyczy gdyż za towar zapłaciłam. W domu zauważyłam, iż nie został usunięty klip ze spodni. Dziś udając się do innego sklepu H&M znajdujący się bliżej mojego miejsca zamieszkania usłyszałam iż muszę się udać do sklepu gdzie zakupiłam towar. Jaki wstyd- bramka przy wejściu i wyjściu oczywiście zareagowała na klips z ubrania. Pochwała dla ochroniarza ze sklepu H&M w Tesco. Reakcja była natychmiastowa. Rada dla sklepu H&M w Plazie. Może ochrona powinna zajmować się ochroną a nie segregować ubrania w przymierzalni.