Opinia użytkownika: Wojciech_512
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Placówka jak na duże miasto Zabrze, mała, mimo 3 konsultantów , dwa stanowiska obsadzone i jedno kasowe. Obsługa kasy, bardzo powolna, ludzie stoją po kilkanaście minut, a najlepsze , że w oczekiwaniu w kolejce około 7 osób, w tym osoby starsze, Pani sobie robi przerwę na 15 minut-makabra. Doradca , z którym miałem do czynienie, nachalnie chce wcisnąć ubezpieczenia i inne usługi nie mówiąc wprost, dopiero osoba dociekliwa ma szanse uniknąć podpisania dokumentów , gdzie są rzeczy podwyższające ratę kredytu. Ja miałem wyliczoną ratę 130zł, okazało się , ze doradca wcisnął mi kilka ubezpieczeń, płatne smsy, dopiero będąc dociekliwym , wyjaśniło się to i z raty 130zl zrobiło się 89zł. Uważam to za karygodne,więc ostrzegam przed tą placówką. Doradca nachalny, napastliwy. Ponadto , doradca po przerwie obiadowej był, i w czasie całej rozmowy miał nieprzyjemny zapach z ust cebuli, bardzo to nieprzyjemne było.