Opinia użytkownika: Klient_S3S3
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W poniedziałek odebrano przesyłkę, we wtorek powinna być u klienta, dzisiaj klient zadzwonił, że nadal jej nie ma, po sprawdzeniu statusu: wydano do doręczenia - odmowa odbioru (nie pierwszy raz kurier zaznacza sobie co chce). Na infolinii 3ch konsultantów i inne informacje. Dostałam informację, że oddział powinien się ze mną skontaktować, bo tak naprawdę to paczki nigdy nie wydano do dostarczenia, BO PONOĆ JEST USZKODZONA (nikt się ze mną nie skontaktował pomimo interwencji), Zdjęcia mam po zapakowaniu i kurier przy odbiorze też żadnego uszkodzenia nie zgłaszał. NAJLEPSZE! Dostałam informację, że Oni to przepakują w oddziale i dostarczą, zapakowane pięknie, do klienta BEZ MOŻLIWOŚCI SPRAWDZENIA STANU PRZY KURIERZE. Podsumowując paczka może im spaść, roztrzaskać się, napiszą, że była uszkodzona, przepakują i dostarczą piękną i nową! Przecież jak opakowanie nie będzie uszkodzone to odbierasz już i koniec, nic nie zrobisz. NO KUTWA GENIUSZ !