Opinia użytkownika: Klient_TrC7
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Tylko czekam aż wygaśnie umowa podpisana z firmą (na szczęście już niedługo), w której pracuję i zmienimy pakiet medyczny. Problemem przede wszystkim są terminy do lekarzy, a raczej ich brak. I nie dotyczy to placówki, którą musiałam wybrać przy chęci dodania komentarza, tylko ogółem placówek znajdujących się w W-wie. Tyle się teraz mówi o tym, żeby badać się regularnie, ale w tej sieci nie ma na to szans - z otrzymaniem skierowań też jest problem. Ostatnio dowiedziałam się od jednego z tamtejszych pracowników, że wizyty dla klientów korporacyjnych są blokowane i udostępniane dopiero w dniu albo przeddzień, kiedy dany lekarz przyjmuje, bo udostępniane są tylko na wizyty odpłatne(!) Nie podzielam takiej polityki i nie rozumiem po co są w ogóle pakiety medyczne dla pracowników firm??? Enel Med powinien się skupić tylko na prywatnych pacjentach i ewentualnie jakiś pakietach VIP. Bo dla tej firmy najważniejsze jest, żeby to się im po prostu opłacało finansowo. I opinie może by mieli lepsze...