Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_aosK

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Okolo tygodnia temu. Takiej sprzedawczyni jaka mnie obslugiwala nie widzialem nigdzie indziej. Jeszcze zanim była moja kolej, slyszalem jak pani ta bardzo donosnym glosem opowiada innej sprzedawczyni na temat klientki ktora najwidoczniej robila zakupy wczesniej, w sposob przesmiewczy lekcewazacy i kpiacy ze klientka ta ktorej wygasla waznosc karty moja biedronka "prawie sie poplakala bo nie mogla nabyc towaru w nizszej cenie na karte" itd. Bardzo niemila obluga, pani wypowiadajaca sie w sposob bardzo lekcewazacy do klienta. Ciagly brak kart Moja biedronka w tym sklepie, pytalismy juz dwukrotnie i ciagle ich nie ma, znajomi rowniez chcieli taka karte dostac i wielokrotnie im sie to nie udalo. Na pytanie kiedy beda dostepne nikt nic nie wie. Wstyd, że firma nie potrafi zadbac o dostepnosc tak podstawowych rzeczy jak karta lojalnosciowa. Jestesmy nowymi klientami i juz od poczatku spotkały nas niemile zaskoczenia