Opinia użytkownika: Klient_s9tM
Dotycząca firmy: Koleje Wielkopolskie
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zaszła mnie nieprzyjemna sytuacja. Mianowicie odjeżdżałam pociągiem z Poznania w kierunku Koła przez Wrześnię, byłam w pociągu 10 min przed odjazdem, wchodząc do pociągu zauważyłam nieczynny biletomat, więc przeszłam po wszystkich przedziałach szukając czynnego biletomatu, niestety one też zawiodły. Zajęłam więc miejsce, stwierdzając, że zakupie bilet u konduktora, który sam przychodzi i kasuje bilety. Po odjedzie podchodzi do mnie Pani, poprosiłam o bilet ulgowy 37% szkolny z Poznania do Koła, za który zawsze płaciłam 14.87, nieważne czy kupowałam w biletomacie czy u konduktora. Po czym Pani sugeruje mi, że nie zgłosiłam nikomu braku biletu, ani nie zakupiłam go w biletomacie, więc będzie dodatkowa opłata 8 zl (?!). Próbowałam wyjaśnić Pani, że wsiadając wszystkie biletomaty były nieczynne, dlatego grzecznie zajęłam miejsce i poczekałam na konduktora, tak jak robie to zawsze (od 2 miesięcy jeżdże dość często pociągami i nigdy nie dopłacałam 8 zł) Rozumiem jakbym panią okłamała, ukryła fakt, iż chce kupić bilet itp. Pani sugerowała, że biletomaty były czynne 10 min przed odjazdem, więc nie wiem czy ja mam problemy ze wzrokiem czy Pani, skoro przetrzepałam cały pociąg w poszukiwaniu czynnego biletomatu. Gorąco nie polecam! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)