Opinia użytkownika: Klient_yUO8
Dotycząca firmy: Optilux
Treść opinii: Szkła oferowane u tego optyka to jest jedno wielkie nieporozumienie ! Wysłane raz na reklamację z powodu łuszczącego się antyrefleksu, rozpatrzone pozytywnie w terminie 14 dni (!! 14 dni bez okularów). Po dwóch dniach okulary nadawały się znowu na reklamację , ta sama sytuacja. Oddane w salonie 25 lipca , wysłane 1 sierpnia (!) do firmy przyjęte 8 sierpnia (!!) szok i niedowierzanie jak można tak traktować osobę z chorym wzrokiem. Odmowa zwrotu pieniędzy w wysokości 500 zł, wymiana na nowe które pewnie za chwilę znowu nadadzą się do kosza. Prawie miesiąc bez okularów !!! Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało odkąd noszę okulary. Proszę się dwa razy zastanowić przed zakupem szkieł u tej Pani !!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)